Reklamační podmínky internetového obchodu nehtovyraj.cz

PŘI ZADÁVÁNÍ REKLAMACE TŘEBA VYPLNIT: ➡️➡️ ONLINE FORMULÁŘ

****************************************

  1. V případě pokud vlastnické právo ještě nepřešlo k prodávajícího na kupujícího, kupující si ve smyslu platné legislativy reklamaci vyřídit až po úplné úhradě ve smyslu § 151 občanského zákoníku.

  2. Na výrobok sa poskytuje záruka 24 měsíců. Pri kúpe na IČO je záruka 12 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího pokud si zboží přebírá kupující osobně v den jeho převzetí.

  3. Kupující je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění závady.

  4. Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího záruku jen na zboží, které zavinili prodávající, dodavatel nebo výrobce a vztahuje se na něj záruka.

  5. Právo na záruku zaniká v případě, že: k závadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím, nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití, používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží, zanedbáním péče a údržby o zboží, poškozením zboží nadměrným zatěžováním, používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.

  6. Ze záruky jsou také vyňaty chyby, které vznikly při živelné pohromě.

  7. Záruka se nevztahuje rovněž i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nedá se reklamovat.

  8. Reklamované zboží je třeba zaslat na naši adresu uvedeny níže avšak ne na dobírku nebo osobně donést na kontaktní adresu. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a doporučujeme přiložit vyplněný Reklamační formulář. Reklamaci je třeba zaslat výhradně písemně (ne formou e-mailu).

  9. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího podání k poštovní přepravě. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně.

  10. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace do 3 dnů od začátku reklamačního řízení. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.

  11. Práva kupujícího při uplatňování reklamace: při odstranitelné chybě má kupující právo, aby ta byla odstraněna bezplatně, řádně a včas. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může požadovat namísto o opravy vady (opravy) výměnu chybné věci za bezvadnou, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost chyby, při výskytu neodstranitelné chyby, která brání řádnému užívání věci na daný účel, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz) nebo slevou z ceny, v případě, že má věc současně nejméně tři chyby, které brání v řádném užívání, má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz). Stejné právo má kupující pokud se na věci vyskytne stejná chyba, která byla již dvakrát opravována a potřetí byla věc zasílána na reklamaci, reklamace se považuje za vyřízenou, pokud skončí reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.

  12. Nepoškození zboží, resp. neporušenost obalu (podle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, protože zboží při přepravě se může poškodit, doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si ho v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete že obal je nepoškozený.

  13. Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit i bez předchozího upozornění kupujícího.

V Brezne 10.11.2022

K odeslání reklamace používáme pouze služby zásilkovny

Jak na to prostřednictvím mobilní aplikace  148405.webp

1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury případně průvodní dopis s číslem Vaší objednávky, kde nám také uvedete číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze.

2. V mobilní aplikaci společnosti Zásilkovna vyberte možnost Vrátit zásilku, nikoli Odeslat zásilku (přes tuto službu bohužel z naší strany není možné zásilku vyzvednout). Následně zadáte náš identifikátor, kterým je číslo: 93357942.

3. V aplikaci Vám bude vygenerované heslo, které uvedete při předávání balíku na podacím místě Zásilkovny. Nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo, najdete na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis.

4. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o reklamaci  spolu s heslem, které jste odbržali v aplikaci.

Jak na to, pokud nemáte mobilní aplikaci  148405.webp

1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury případně průvodní dopis s číslem Vaší objednávky, kde nám také uvedete číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze.

2. Najděte nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo. Můžete tak učinit na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis.

3. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o reklamaci spolu s našim identifikátorem, kterým je číslo: 93357942.

Ověřeno našimi zákazníky

Prohlédněte si vybraná hodnocení našich zákazníků.

Výhody:
rychlost dodání pěkně zabalené
Slabiny:
-
Pečeť ověřeno zákazníky

Jitka B. 01.05.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost, dobře zabaleno a navíc dárek dekuji
Pečeť ověřeno zákazníky

Štěpánka M. 29.04.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Obchod má velký výběr produktů. Balíček jsem obdržela rychle, byl úhledně zabalený a dokonce jsem dostala i drobné dárky
Pečeť ověřeno zákazníky

Žanna N. 27.04.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Velký výběr zboží, rychlé doručení objednávky
Pečeť ověřeno zákazníky

Karin Š. 26.04.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Velice dobrá komunikace a ochota
Pečeť ověřeno zákazníky

Leona M. 25.04.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
V pořádku, nakupuji pravidelně
Pečeť ověřeno zákazníky

Kateřina D. 24.04.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlé doručení
Pečeť ověřeno zákazníky

Hana M. 16.04.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost, ochota
Pečeť ověřeno zákazníky

Magda T. 19.03.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
dobré ceny slevové kódy rychlá doprava dárek k nákupu
Slabiny:
při mém nákupu nebyly skladem všechny odstíny produktu; aktuálně jsou vyprodané i některé další produkty, které by mě zajímaly
Celkový názor:
S e-shopem jsem velice spokojená. Zboží bylo za výhodnější cenu než jinde a k tomu navíc se slevou k MDŽ, k nákupu jsem dostala dárek (pilník - ve tvaru, který nejraději používám). Pečlivě zabalené a velmi rychle doručené ze Slovenska do ČR. Zakoupený polygel Molly Lac jsem zatím měla možnost vyzkoušet jen na vzorníku - zdá se ok, více zatím hodnotit nemohu; tuba byla zatavená a obsahovala (slovenský) návod k použití. Pokud mi bude zakoupený polygel vyhovovat a budou skladem i další odstíny (a polygely), velmi pravděpodobně nakoupím opět zde.
Pečeť ověřeno zákazníky

Jesika S. 20.03.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychle dodané objednané zboží, dobře zabaleno, spokojenost.
Pečeť ověřeno zákazníky

Šárka K. 12.03.2024

5.005.005.005.005.00

Objednávky odesíláme ihned *dárek ke každé objednávce*