Jak nakupovat v obchodě NehtovyRAJ.cz?

V internetovém obchodě www.nehtovyraj.cz můžete nakupovat jako:

  1. neregistrovaný zákazník
  2. registrovaný zákazník
  3. Telefonicky na tel.číslo 0944 336 330

Výhody registrace:

  • sbíráte věrnostní body
  • vidíte historii Vašich objednávek
  • nemusíte znovu vyplňovat Vaše registrační údaje při objednávkách
  • dozvíte se o novinkách a cenově výhodných nabídkách v našem internetovém obchodě

Jak nakupovat:

  • Přihlaste se do systému (není podmínkou).
  • Vyberte si žádaný zboží.
  • Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů klikněte na tlačítko "Koupit". Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
  • Zboží jen vložíte nezávazně do košíku. Na stránku košíku se dostanete vždy po přidání zboží, nebo kliknutím na odkaz "Nákupní košík" v pravé části. V této sekci "Nákupní košík"
  • Můžete rovněž zboží z košíku smazat, případně aktualizovat počet kusů. Pokud máte v košíku zboží a počet kusů, který chcete objednat, vyberte si způsob platby a pokračujte tlačítkem "Objednat" k uzavření výběrových kritérií.

Vytvoření objednávky:

  • Zadejte své údaje: jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail v případě firmy IČO, DIČ resp.IČ DPH. Pokud je adresa doručení zboží jiná než fakturační, vepište ji do poznámek. V kolonkách se znakem * jsou údaje, které musíte vyplnit, nebo se přihlásíte pod svým uživatelským jménem a heslem.
  • Pokud jste již registrovaní, po přihlášení se objeví Vaše kontaktní údaje.
  • K objednanému zboží lze vložit poznámku, která nám umožní splnit Vaše speciální požadavky týkající se objednávky.

Odeslání objednávky:

  • Stisknutím tlačítka "ODESLAT OBJEDNÁVKU" jste se stali našim zákazníkům a začínáme se věnovat Vaší objednávce. Obdržíte e-mail o potvrzení Vaší objednávky.
  • Budeme Vás kontaktovat, ohledně závazného potvrzení objednávky a termínu doručení.
  • Objednávku můžete stornovat do 24 hod od zaslání.

Dodání zboží a ceny dopravy: najdete zde

  • Při doručení a následném přebírání zásilky, je zákazník povinen si zkontrolovat neporušenost jejího obalu. Převezme ji jen tehdy, pokud je nepoškozená. V případě poškození obalu zásilky, zákazník má právo odmítnout ji probrat, nebo sepíše protokol o poškození zásilky. Pokud zákazník po překontrolování zboží zjistí mechanické poškození zboží, oznámí to ihned po převzetí zásilky, jinak opožděné reklamace tohoto druhu nebudou akceptovatelné vzhledem k reklamační podmínky.

Děkujeme team NechtovyRAJ